Tema: Re: patarkit kas gali suvirinti sildymo katila garazui
Autorius: partizanas
Data: 2011-08-16 11:02:23
turiu  100 ltr laisvo antifryzo, kiek reikes - dasipirksiu, taigi sistema
neuzsals. virsuj nera vietos, todel turiu peciu statyt duobej. o jei
pastatysiu burzuike duobej, tai neuzteks silumos - kai sildziausi su dujom,
apacioj uzkaitindavau iki kokiu 27, virsuj buvo apie 5, susalusi masina
sugeria visa silumma, kuri kyla is duobes I virsu. todel butinai noriu
vandens.

pigiausias spizinis katilas prasideda nuo dvieju su virsum gabalu litu. as
manau, kad man reikia apie 6-8 kW galios, taigi tokiu silpnu - siaurokas ir
pasirinkimas, antra - gali but kad ilgai nekursiu, ir saltam garaze kai
uzkursiu, bijau kad netruktu (aisku planuoju statyt termostata, bet vistiek
reciau kuriant manau plieninis geriau). o kad katilas sudegs - irgi nelabai
tikiu, nes planuoju kurti retokai, bet gal kada dirbsiu ir istisai kelias
savaites. be to planuoju deti termostata, kad labai neputu katilas.

kiek kainavo siaures garazuose virintas katilas ? gal turi foto ? kokios
galios, kas kaip, papasakok jei gali placiau :)

wrote in message news:j2d3ks$iri$1@trimpas.omnitel.net...

pili antifryza, ir nieko nereikalaus. Realiai ziureciau pati pigiausia
spizini ir nesukciau galvos su home made..