Tema: Re: patarkit kas gali suvirinti sildymo katila garazui
Autorius: partizanas
Data: 2011-08-17 00:00:15
o galima kazkaip zidinio kapsuleje reguliuoti degimo greiti? kad sakykim
ateinu ryte - salta, uzkuriu kad degtu visu pajegumu, poto susilus -
pristabdyti ? atsimenu senoviniuose peciuose budavo "juskos" - kamino skyles
sumazinimas, ant siuolaikiniu peciu dar tas daroma ?

"Vytautas"  wrote in message news:j2eicn$hot$1@trimpas.omnitel.net...

paprasta zidonio kapsule ir turesi virsuje 27. o apacioj zymiai daugiau. kuo
karstesnis pavirsius, tuo greiciau oras kyla i virsu, o jei duobe atvira tai
isvis varys karstas oras i virsu. su radiatoriais manau kad nerasi tokio
silpno katilo ypac deveto, kad neperkaitintum katilo. radiatoriu gi daug
nebus