Tema: Re: ar imanoma su saules kolektoriais sidytis patalpas iki -5 laipsniu lauko temp?
Autorius: Sail
Data: 2011-08-10 16:26:48
Kasmet silumos buvo taip 25% maziau, nei pries tai. Tai nekas ir liko. Dabar
vos vos syla. Is 44 kolbu duok dieve 45 laipsniai 200 litru vandens.

Todel uzsimeciau papildomai viena radiatoriuka po stiklu, ziuresiu, kas liks
is jo po metu buvimo ant stogo. Nes juodas polistirolas ziuriu lydosi po
stiklu budamas.

 Bet akivaizdu, kad tas vakuuminis bus metamas lauk, arba perkeltas ant
vakarinio slaito. O pietiniam slaitui reik kazko arba savadarbio, arba
nebrangaus plokscio.