Tema: Re: ar imanoma su saules kolektoriais sidytis patalpas iki -5 laipsniu lauko temp?
Autorius: Nikodemas
Data: 2011-08-08 13:49:30
matai, ten pas mano bičiulį, dujų nėra, jis vienkiemyje gyvena, tai
šildydavo vandenį elektra vasara, o žiemą kietu kuru/tepalo atrabotke. šeima
nemaža, maži vaikai, tai matomai kainavo nemažai elektra. už kolektorius
mokėjo apie 9k litų su pastatymu, pajungimu.
nesigilinau, kaip jis ten skaičiavo.

"Sail"  wrote in message news:j1oc7k$9q8$1@trimpas.omnitel.net...

1000 lt uz dujais 100 kvadratu - cia jau kosmosas.

Del saules kolektoriu tai utopija, mesk ta ideja kol nevelu. Vasarai karsta
vandeni ruosti galima, bet ne daugiau.

Pradek nuo dujinio peciaus modernizacijos. Taip ir pigiau, ir efektyviau
bus.