Tema: Re: ar imanoma su saules kolektoriais sidytis patalpas iki -5 laipsniu lauko temp?
Autorius: Andrius V.
Data: 2011-08-09 07:22:43
pirkt tai pirkt ,bet jei nusipirksiu,o realiai per menesi sutaupysiu koki
50lt tai manau kazin ar verta investuot nemazai pinigu

"Drambliukas"  parašė naujienų news:j1ps2c$5it$1@trimpas.omnitel.net...

1995 metu dujinis katilas tai net ne moduliacinis. Jis padega padega ir
gesta. Ir
pastoviai tokiu rezimu dirba? Sekanti karta buvo moduliaciniai (kai gesta
labai retai -
didina, mazina liepsna), tolesne karta kondensaciniai-jie ir moduliaciniai.
Turiu kaimyna,
kuris kas 6-7 metus pasikeicia i naujesni katila. Kiekvienas yra smarkiai
taupesnis,
taciau kaskart dujos pabrangsta. Jis sako, kad moka uz dujas visa laika
beveik tiek pat
.... ))
Beje kondensacinis katilas dirbs rezime (ir smarkiai ekonomiskas bus) tik
isleisdamas is
saves vesu vandeni...taip iki 53-55 laipsniu (kritinis taskas). Toliau jo
ekonomiskumas
pradeda arteti prie moduliacinio katilo. Norint sildytis mazatemperaturiu
rezimu reikia
didinti radiatoriu plota (kieki) beveik dvigubai.
24kw katilui jei per stiprus programuojasi galingumas.
   As iki -10 -12 sildausi kondicionieriais. Toliau ima trukti sildymo
galingumo, tai
pereinu i dujas. Manasis moduliacinis. Kol nesugedo (tfu x3) pirkti
kondensacinio
neapsimoka.