Tema: Re: buitinė technika
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-09 15:08:00
Laba elementariai - gausi rasta: "jusu prietaisas neremontuojamas, siulome jums pateikus mokejima pagrindzianti dokumenta uz prietaisa grazinti pinigus". O toliau jau tu turesi irodineti, kad jis sugedo neremontuojamai, kad jo pataisymo islaidos nevirsija grazinimu pinigu ir, kad pardavejas elgiasi negeranoriskai. Manau sansai tai irodyti butu labai mazi ir tai gali tai tau kainuoti (ekpsertu samdymas del prietaiso gedimo ir pan.).

T:)