Tema: Re: buitinë technika
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-09 15:02:23
vajezau koks rimtas irodymas. Tau kokios garantines korteles reikia? :)
Pasispausdinti tu korteliu gali kiek nori, susirasai kokius nori numerius ir datas ir pedini i parduotuve kad tau taisytu :)
Beje, parduotuves spauduka gali pasidaryti daugumoje sapudu dirbtuveje, net ir saskaita tai parduotuvei israsytu, tik reiktu tau grynais susimoketi :)

T:)