Tema: Re: buitinė technika
Autorius: Stilius
Data: 2011-08-09 13:16:45
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:j1qufl$8s9$1@trimpas.omnitel.net...
> Yra taisyklese:
> 
> Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo 
> nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje. Pirkėjas pardavėjui pateikia 
> raštišką prašymą, kuriame nurodo prekės trūkumus ir pirkėjo pasirinktą vieną 
> iš šių taisyklių 4 punkto reikalavimų. Prie prašymo pridedama kasos aparato 
> kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš 
> šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas ir garantinis dokumentas (jeigu 
> parduotai prekei nustatytas kokybės garantijos terminas).
> 
> O jei nori tik pagal garantini, tai pardavejas tau pasakys, kad remontuoti 
> nesigauna, pakeitimui neturi ir grazins tavo sumoketa suma - lita piam. Jei 
> manai, kad mokejai daugiau, pateik ceki, nes pardavejas neatsimena.
> 

Kiek suprantu čekis reikalingas _tik_ prekės grąžinimo arba keitimo atveju.
O kada tereikia pašalinti prekės trūlumus atsiradusius garantiniu laikotarpiu jis nėra būtinas.

O kad remontuoti nesigauna kvailas pardavėjo pasiaiškinimas, manau. Nesudegė ir ne Zuokas su tankete pervažiavo.