Tema: Re: statybos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-07-21 16:08:40
O ten buvo parasyta, kad to siltnamio plotas apie hektara, ju keletas ir
irengti jie beje gavus ES parama? Ar visdelto manai,kad buvo taip -
suktelejo ukininkas per tvora "ei, vyriokai, palaikykit cia man biski ant
vejo plevele kad nemaskatuotu" - ir tik pyst ish pakrumes inspektorius.

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:j097v6$1h8$1@trimpas.omnitel.net...

2011-07-21 14:09, ozzy rašė:
> Kodel?

Kas kodel? Dirbo be patento. Tingejo uz mano pinigus nuvaziuoti ir
nusipirkti. Gretimais buvo kitas straipsnis kaip ukininkas gavo 3,000
bauda uz tai, kad 3 vaikinai padejo uztempti ant siltnamio polietilena.