Tema: Re: statybos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-07-20 14:52:00
Tai sutartiniai santykiai, reglamentuojami CK. Darbai apibrezti, uzsakova
sieja ne darbo sutarties santykiais, rangovas darbus atlieka savo rizika ir
savo irankiais, nera pavaldumo, darbo santykiai netestiniai ir neatliekami
treciu asmenu naudai. Todel tai ne darbo kodeksas. Jei ash tave pasamdysiu
kloti plyteles mano draugams ir mokesiu uz diena darbo, o pinigus paimsiu
ish draugu pats - jau bus shudas.

"Statybininks"  wrote in message news:j06eri$23l$1@trimpas.omnitel.net...

pakomentuok placiau, prasau