Tema: Re: statybos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-07-20 17:26:15
http://www.teisidas.lt/index.php?newsid=297

"Linas Petkevičius"  wrote in message
news:j06og6$h7k$1@trimpas.omnitel.net...

Taigi rasau - darbo kodekse nebeliko talkos apibrezimo. Nors ir anksciau DK
to nelaike sutartiniais santykiais, taciau dabar nebeliko net uzuominos -
tariesi ir darot - nereik ieskot slieku ant bilijardo stalo.

"Kurmis"  wrote in message news:j06obk$gvu$1@trimpas.omnitel.net...

tai realiai negalima susirink draugu ir giminaiciu pulko kad nudirbt darbus
kuriems reikia daugiau nei vieno zmogaus?
Lietuva vistik giminiu ir svogeriu krastas. As puse savo sunkesniu darbu
nudirbau nesamdydamas, o draugus ar gimines sukvietes.

Kurmis