Tema: Re: vidaus kanalizacijos vamzdziu diametrai
Autorius: Kurmis
Data: 2011-07-20 17:02:00
:D
na jei rimtai noretusi patyrusiu tuos skirtumus arba bent maciusiu
pavyzdzius nuomones.
Vistik kad saltis turi itakos zinau, bet del karscio suabejociau. nebent pas
jumis karsta vandeni paleidus jis kur nors atvesta (pilkuose vamdzdziuose)
ir tik tada teka per rudus vamzdzius? Siaip mano troboj vidaus vamzdynais
vanduo nuteka ~5 metrus, tai nemanau kad per toki kelia itin atvesta.

Kurmis