Tema: Re: vidaus kanalizacijos vamzdziu diametrai
Autorius: gnt
Data: 2011-07-20 10:51:47
nu tiksliau sakant stovo virsus grindyse. pas mane is lauko vamzdis pareina
2 metru gylyje i garaza, tada alkune ir kyla i virsu vertikaliai. tai prie
sito stovo jungsis atsakos. kadangi sitas stovas gaunasi ne sienoje, o ties
grindimis, tai normalios revizijos neidesi.  is virsaus sulig grindu lygiu
planuoju ideti dangteli (akle), kad butu imanoma pravalyti nuo sito stovo
iki lauko sulinio. dabar kai parasei suprantu, kad ten turetu buti ne
dangtelis, o alsuoklis, bet man jis tada trugdys.