Tema: Re: vidaus kanalizacijos vamzdziu diametrai
Autorius: gnt
Data: 2011-07-20 13:12:25
nu matai neprojektavo niekas :) lauko kanalizacija pats pasidariau, kinete
buvo tokiu kampu, kad parejo vamzdis garaze ties durimis, tai i siena
nebeisejo padaryti, nu zodziu yra kaip yra.
del ko labiausiai pegyvenu, kad to stovo dugna padariau su 90 laipnsiu
alkune, o ne su dviem po 45, tai dabar baisoka, kad nesikistu ten dugne,
stovas kaip ir isejimas 160 vamzdis.