Tema: Re: Gyvatvores panaikinimas
Autorius: sauluk <saulius @ profil.lt>
Data: 2011-07-19 14:21:11
aš ne tiek su kurmiais, kiek su pelėm bėdos turiu. pasidarė taką po daržu
:DD

"ozzy"  wrote in message news:j03lki$eo5$1@trimpas.omnitel.net...

Kiek suprantu jo. Raso apie 30m spindulio atstuma, taciau sekanciam
sklype grubiai uz 20 - 30m kurmiai sekmingai darbuojas. Pas mane nera,
bet ce gal del molio ir aukscio.

Galeciau ismegint pas kaimyna bet baisu kad anie pas mane neemigruotu
poto :)