Tema: Re: Gyvatvores panaikinimas
Autorius: Interested
Data: 2011-07-19 11:37:03
Apie šaknis:
....Pušies, augančios kietame dirvožemyje, pagrindinė šaknis labai tvirta ir
giliai įsiskverbusi į žemę. Smėlingame dirvožemyje augančios pušies, be
pagrindinės šaknies gerai išsivysto ir šoninės šaknys.
Pagrindinė eglės šaknis išsivysčiusi prastai. Šoninės šaknys išsikerojusios
paviršiniame dirvožemio sluoksnyje, todėl vėtros kartais išverčia egles su
šaknimis.
iš http://nuotrupos.lt/369/spygliuociu-sandara-ir-dauginimasis/

Ir tikiu tuo, kas parašyta, nes pušį išverstą su šaknim matome retokai,
greičiau lūžta, o eglės su daug dirvos būna išverstos.