Tema: Re: Gyvatvores panaikinimas
Autorius: Night
Data: 2011-07-18 15:10:57
O nesvarstet vietoj tu tuju sodinti pusis, pvz. kalnines? As kaip tik toki pasirinkima padariau ir jau metai
kaip nesigailiu. Kaip trukumai tujoms man buvo: 1. Labai nuvalkiota 2. Kartais jos paruduoja, artodo
nekaip 3. Tujose gyvena daug vabzdziu (esu girdejes teoriskai) 4. Pusis man graziau 5. Pusis skaniau
kvepia 6. Kaina buvo prieinama
Neagituoju, bet pats irgi buvau nusprendes tradiciskai - gyvatvore =  tujos, o pasirodo variantu yra ir
daugiau :)