Tema: Re: Lauko baseinas
Autorius: Lavonas
Data: 2011-07-01 14:42:53
Jago permastysi ir netytce pereisi prie plastikinio, duok zinoti, turu
drauga, kuris uzsijama ju eksportu i uzsieny, tei suvestceu ir gal kazka
sutartumet. Jis gamina tiek ileidzemus zemen tiek pastatomus ant zemes (kiek
zinau :D).

"Audrius" <xkalvisx(skliaustelius_ištrinti)@takas.lt> wrote in message
Sveiki,
 Ruošiuosi šalia statomo namo įsirengti nedidelį baseiniuką, tačiau įtariu,
kad baseinų meistrai stipriai nuskausmins, o įsirengti galėčiau ir pats, na
gal ne viską labai profesionaliai, bet ...........
O, bet, tačiau ....... gal kas žinote kur galėčiau rasti aprašymų
(lietuvių-rusų kalbomis) apie baseinų įrengimą, kokios būtinos sąlygos, ką
reikia žinoti įsirenginėjant baseiniukus, na tipo nuo ko pradėti ir kuo
baigti. Nemanau kad interneto platybėse tokios info nėra, bet man kažkaip su
guliu sudėtinga bendrauti, ar tai aš nemoku jo klausinėti, ar jis nesupranta
ko noriu. :-(((

Dėkui