Tema: Re: Lauko baseinas
Autorius: Sail
Data: 2011-07-01 13:25:01
Va butent, vargo daugiau nei naudos. Dafiga maciau baseinu apleistu ir
nenaudojamu. Pasiimk surenkama plastikini, vasara po juo ant trinkeliu padek
putoplasta ir naudok i sveikata.

Kaimynas isvis pzdc, savo pailgam sklype skersai baseina pastate, o po poros
metu medini baraka virs jo padare, nes uzsitrachino ji priziuret. Tai dabar
ir styro toks barakas sklypo vidury, likusioj daly pavesis. Ar naudoja ji,
irgi nezinau, itariu kad nelabai...