Tema: Re: apzheldinimo projektas
Autorius: rr
Data: 2011-06-29 15:55:24
On 2011.06.29 14:19, tas kuris virshija wrote:
> Ne "jei priziuriu tai mano", bet "jei priziuriu, tai nafik terst ir
> sikt". Suni isvedi juk ne jo raumenis pramankstinti.

Čia net ne tam šūde, matyt, esmė - pora dienų ir jis dings toj pievoj be
pėdsakų, žmonėm tiesiog patinka kitiem gyvenimą reguliuot. Mane va
kažkokia boba bandė aprėkt, kad vėlai šunį vedžioju, o jos „lenciūginis“
plėšosi ant grandinės ir triukšmą kelia. Nors mano šuo neloja, pats einu
tyliai, kaltas kažkodėl aš, nors užtektų savo kiemšikiui per kuprą
porakart užvažiuot. Bet ne, atsikraustė ponai, vaikšto čia kada nori
keliuku, šunis lodo...