Tema: Re: apzheldinimo projektas
Autorius: bzik
Data: 2011-06-23 14:35:36
skirtumas mastyme - "jei priziuriu, tai mano", o uz metro nepriziurimoj gali metytis maisai siuksliu ir del to jau galva neskauda. Kalba eina ne apie poros metru ruoza - ir as toki priziuriu, o pvz. 3-4 arus ties kiekvienu sklypu, kuriu dalis gyventoju netvarko, kiti islaize ir pikti, jei prasalaitis koja uzkelia, treti pilnai 'privatizave' ir naudoja kaip parkinga ar statybiniu medziagu sandeliavimo vieta.