Tema: Re: apzheldinimo projektas
Autorius: algiben
Data: 2011-06-23 13:55:05
Panasi situacija pas mus. Gatveje nuosavi namai. Pas kiekviena nuo nuosavo
zemes sklypo ribos (dazniausiai tai tvora) iki asfaltuotos gatves ir
saligatvio kokie 5 metrai valdiskos "niekieno" zemes. Visi praktiskai tas
sklypo dalis pries savo teritorijas priziuri, nors jiems tai ir
nepriklauso - pas ka uzsodintos puseles,  pas ka tiesiog veja, kai kur
dekoratyviniai krumai. Tiesiog zmones nori tureti pas save tvarkinga ir
isbaigta aplinka. Komunikacijos pravestos, bet realiai jeigu reikia ka
remontuoti niekas pretenziju nereiskia ir negirdejau ,kad protestuotu, nes
tai juk daroma tavo paties labui.
Ir stai pries keleta metu atsikrauste paskutiniai gatves gyventojai, kaip
senbuviai juos vadina "naujieji lietuviai". Jau statant pasitvarke taip, kad
lietaus vanduo nuo ju sklypu ( kuriuose beje plauna masinas) begtu gatven.
Po to suliniai ju nespeja surinkti ir jis bega ant kaimynu sklypu. O jiems i
tai nusispjauti, ant ju gi nebega. Sniega ziema stumdo nuo savo teritorijos
ant  kaimynu "niekieno" valdiskos zemes. Kodel? Ogi turi teise, nes zeme
valdiska. Vedasi sunis "pasivaikscioti" gatve, kad jis keltu koja kur nori.
Pasakyti jiems nieko negali, sako zeme valdiska, ne tavo, o kad tu ja
tvarkai tai jiems dzin, niekas neliepe tvarkyti, cia tavo problemos. Tai ar
turime dziaugtis tokiais kaimynais ir tokiu poziuriu i kitus?
Na cia tik mano pamastymai, atsiprasau jei kam nepatiks. Bet manau, kad jei
i "valdiska" daugiau ziuretume kaip i "savo" siu problemu butu kur kas
maziau.