Tema: Re: dėl žemės paskirties
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2011-06-09 11:51:53
On 06/09/2011 11:35 AM, Juozas wrote:

> Kaip sužinoti prioritetinė teritorija ar ne?
> Nieko nei plane (žiūrėk paveikslėlį), nei bendrojo plano aprašyme jokios prioritetinės teritorijos neminimos.

Nu gal cia nuo savivaldybes priklauso... Kauno rajono plane tai jos
aiskiai atskirtos. O cia matyt gyvenamoji ir tiek.

> Skypo dydis 22 a., sklypas prasideda apie 25 metrai nuo upės.
> Šiaip nebūtinai reikia į gyvenamąją paskirti pakeisti, gali ir rekreacinė,
> tik svarbu kad būtų įmanoma ilgalaikius statinius (pirtį ar ką pan.) statyti.
> O mano turimi dokumentai leidžia tik trumpalaikius statyti.
> Jei mano sklypas į gyvenamąją zoną patenka, nors ir arti upės, ar savivaldybė labai spyriosis keičiant paskirtį?

Neturetu spyriotis. Siaip sitoj vietoj, tai pagrindinis dokumentas
leidziantis arbe ne ta keitima yra bendrasis planas.
Del pacios upes tai nebent bus apsaugos zona numatyta detaliajame plane.

> Ar ir taip gali būti, kad parengsiu detalųjį planą, už kurį suplosiu neaišku kiek, o paskirties taip ir nepakeis?

Siulau pasisneketi su architektu ruosianciu detaliuosius planus ir jis
turetu pasakyti: kokios bus problemos, kiek kas truks ir kiek kainuos.

Mano akimis tai dideliu problemu neturetu buti, nebent nuo gatves nera
jokio servitutinio keliuko iki sklypo...