Tema: Re: dėl žemės paskirties
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2011-06-09 10:42:53
On 06/08/2011 08:23 PM, Juozas wrote:
> Turiu 2006 m. žemės skypo dokumentus, kuriuose nurodyta, kad skypas:
> -žemės naudojimas: rekreacinės teritorijos;
> -ūkinės veiklos pobūdis: trumpalaikio poilsio statinių statybos.
>
> 2008 m. buvo patvirtintas miesto bendrasis planas. Pagal šį planą, mano visas skypas (arba beveik visas) atsiduria teritorijoje, skirtoje gyvenamųjų namų statybai. Jei ateityje planuočiau statybas, ar reikėtų keisti žemės paskirtį ar jau ne?

Nu tai jei statysi "trumpalaikio poilsio statinius", tai nieko keisti
nereikia. Jei gyvenama nama, tai butu didelis pliusas pasikeisti.
Prioritetine ar neprioritetine gyv. namu teritorija?
Jei prioritetine, tai ~5k Lt ir pasikeisi i namu valda per ~1 metus.
Jei neprioritetine tai uzsi...pypinsi ir sukises tikrai didele suma
pinigu gal ir pasikeisi per kelis metus.

---
Paulius
http://manonamas.wordpress.com/