Tema: Re: kiek kainuoja pagalbinis statybose?
Autorius: T:\)
Data: 2011-06-08 09:18:10
jo ir pabandyk dar tokiu oru panesioti 8 valandas :)
Siaip viskas priklauso nuo pasiulos/paklausos bei koks tas pagalbinis. Ziema kai darbo nebuvo dirbo po 50 lt/diena dziaugesi, dabar kai vasara darbu daug tai jau 80-100 lt reikia. O siaip ziurek koks zmogus buna tokiu, kur ir 30 nesupranti uz ka moki, nes daugiau laiko praleidi ji priziuredamas, pastoviai turi kontroliuoti kad ko nepridarytu, o po pietu jau tiesiai nepaeina :) O pasitaiko tokiu kurie ir jegu turi, kad ne po viena plyta nesioti ir dar pagalvoja pries darydami. Tai toki paskui gerai pasilikti ir tolimesniems darbams, nes netingintys ir galvojanti retenybe.

T:)