Tema: Re: kiek kainuoja pagalbinis statybose?
Autorius: VRS
Data: 2011-06-08 09:00:22
80lt dienai tikrai nera mazai, vienas toks pagalbinis su siokia tokia
patirtim sake uz 70lt/dienai jau eiciau dirbt, tai manyciau suma tikrai nera
minimali.
O prie to paties gal parekomenduotumet kas koki pagalbini Kauno raj. noretus
su rekomendacijom, nes va taip pagal skelbimus aklai tai jau patirties
turiu... su vienu sutari, paskambini dar is vakaro patikslint tai nuo keliu
pradedam, o jis sako aj zinai man pasiule kitur..sekantis dirba tik tol kol
esi salia, jei nueini kitur sedi, ruko (mokejau 60lt/diena) tai gal sakau
turit kas koki studencioka pasiulyt norinti siek tiek uzsidirbti, o ne
atsedet darbo laika.