Tema: Re: Benzininis trimerisu
Autorius: vaidotas
Data: 2011-06-07 11:44:16
sveiki,

visai neseniai apturėjau panašią patirtį:

išmanančiam žmogui pasiguodžiau, kad valas nejama senos/tankios žolės,
apsiveja aplink galvą, nors trimeris ne iš silpniausių(buvo toks fs350,
daba lyg ir fs300). Sako pabandyk tokį pjovimo galvą:
http://www.llp.lt/STIHL/Pjovimo-ir-galandinimo-iranga/Pjovimo-galva-
PolyCut.html

Ten tie sparneliai yra keičiami ir yra lanksčiai pritvirtinti prie pačio
būgno, jeigu kokia stipresnė kliūtis bepjaunant - sparnelis tiesiog
užsilenkia. Kas man labai patiko, kad labai smagiai ima seną/tankesnę
žolę, o pjovimo plotis nedaug mažesnis už valą ir tikrai didesnis už
peilio.

vaidotas