Tema: Re: Benzininis trimeris už 1.5k (dar kartą)
Autorius: Daliokas®
Data: 2011-06-07 09:58:39
O tai gal tam zilkiniam uztenka tik galvute su zilka pakeisti i peili ir
nereikes isleisti to 1.5k ant naujo trimerio.
http://www.llp.lt/STIHL/Pjovimo-ir-galandinimo-iranga/Pjovimo-diskai/
nezinau koks pas tave trimeris tai imeciau palyginimui peiliu kainas.
pasiimk ta uz 35 lt ir pamegink (ar analoga tinkanti tavo trimeriui), gal
uzteks trimerio galios, nes diskas geriau ima nei zilka. Su zilka apeiciau
tik visokius medzius, kad ju nepazeisti ar dekoratyvinius akmenis, namo
kampus kad peilio nesugadinti.
Jei pamatysi, kad mano patarimas vertingas tada is taves alaus uz sutauptus
pinigus ;)

Daliokas