Tema: Re: kaip "pasiusti" draudima banko naudai?
Autorius: Darkalas
Data: 2011-05-31 03:37:02
Jei tvarkingai moki bankui menesines imokas bet nemoki draudimo? Irgi
atima nama?
Bent jau pas mane parasyta, kad draudimas padengia paskola. Tai kaip ir
nelieki skolingas sugriuvus namui. Tik savo laiku buvo tokia situacija,
kad pirko nama uz 300 tukst, apdraude 300 tukst, po to jo kaina pakilo
tarkim iki 1mln., namas sugriuvo, draudimas padenge 300 tukst, o tu sedi
su 700 tukst nuostoliu. Tai draudimo kompanijos aisku rekomenduodavo
didinti draudziama suma..