Tema: Re: kaip "pasiusti" draudima banko naudai?
Autorius: lietuvys
Data: 2011-05-30 12:58:57
Bent jau mano kredito sutarty nė vienu žodžiu neužsimenama apie tai kaip draudimo išmokos pinigai būtų paskirstyti. O draudimo sutartyje yra parašyta:
Apdraustasis - Bankas, skolininko neįvykdyto įsipareigojimo dalimi, likusia dalimi - turto savininkas, tokiomis pat proporcijomis jie yra laikomi naudos gavėjais.

--

Marius
IT, elektronika, mikrokontrolerių programavimas