Tema: Re: Oro silumos siurblys
Autorius: T:\)
Data: 2011-06-02 14:10:13
Dar pilnai nesusigaudziau, o ir laiko nelabai turiu kolkas knistis tvarkose (ir itariu be pagalbos koks ten kur fonadas ja finansuoja nelabai ir atsirinkciau), bet is to ka isknisau pagal savo logika :)
Pagal atsinaujinancios energijos istatyma numatyti du finansavimo saltiniai: nacionalinis ir savaivaldybiu. Apie savivaldybiu nieko nezinau. Kas susije su nacionaliniu finansavimu, tai vienas is saltiniu pagal istatymo yra is klimato kaitos programos lesos (kaip suparantu, pagal istatyma atsinaujinanciai energijai finansuoti skiriama bus iki 40 proc klimato kaitos fondo).
Aplinkos ministerijos puslapyje > klimato kaita > zalioji investavimo programa (ble.. galejo dar kur nors gudriau nukisti nutarimus) yra isakymai del maksimaliu dydziu ir finansavimo samatos klimato kaitos fondo. Maksimaliuose dydziuose yra nurodyti max ismokos pagal irengiamus irenginius (kolektoriai, ss ir pan), o fondo samatoje (ar biudzete) numatyta 11 metams max finansuojamo tinkamu islaidu procentas (po lentele). Inidividualiems projektamas kiek ziurejau visur max 30 proc tinkamu projekto islaidu finansuoja. Sudejus abu kriterijus gaunu tokias irengimo kompensavimo pradines finansavimo salygas:
Saules kolektoriai silumai plokstelinia-vakuminiai pvz 2 kv.m kompensuojama max 1360-1780 lt (680-890 lt/kv.m), kad pilnai pasinaudoti max kompensacija projekto islaidos turetu buti 4550-5950 lt.
SS oras/vanduo pvz 10 kv. - max suma 6000 lt (600 lt/kw). norint pasinaudoti max kompensacija projekto tinkamos islaidos turetu buti apie 20000 lt.

Kompensacijos per elektros tarifus nieko nezinau ir neiskojau. Tik faktas kompensacija siuo metu gali gauti arba per tarifa arba per isirengimo kompensacija.

Na ka dziugu, einame teisinga linkme. Dabar svarbu, kad neuzlauztu visu tu eko zaisliuku pardavejai savo kainu. Nes panasu, kad buvo paiimtos +-realios irengimo kainos, imama 30 proc finansavimo ir pagal tai patvirtiniti max dydziai pagal instaliuojama galinguma. Jei kainos uz ta pati galinguma soktels, tai realus finansavimo procentas sumazetu, bet gal taip nenutiks.

Ekokodai - lauksim daugiau info apie kompensacijas ir tikekimes turesi daugiau klientu :)

T:)