Tema: Re: Oro silumos siurblys
Autorius: Ekokodas
Data: 2011-05-26 14:45:02
 Pagal Ochsner SS kreives su super Millennium horizontaliu garintuvu
prie -20C salcio - lieka apie puse parenkamo galingumo, ty , kai laukas +2C,
o paduodamas +35C. Jei parinkinesi prie +5, ar +7, tai per salcius busi
priverstas kazkaip dasisildyti.
Galingesnis SS - ne beda- paprasciausiai trumpiau dirba, kad pasiekti norima
rezultata, o paskui stovi ir kontroliuoja nama. Tinkamai parinkto SS darbo
laikas yra vidutiniskai 10-12 val per 6 men. sezono para.