Tema: Re: Oro silumos siurblys
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-05-25 23:45:33
nu as norejau pasakyt, kad elektros visada jama tiek pat, o krentant lauko
temperaturai mazeja silumos pernesimas beigi ir COP.
Kreiviu dazniausiai niekas neduoda, o tik duomenis pagal standarta, kur
imama +5c veikimo parametrai :)
aisku su kokiu coolpacku pasikrushus galima paciam teoriskai pasiskaiciuot,
bet nevisi duomenys pasiekiami lengvai....