Tema: Re: Malkines karkasas (foto) + 2 klausimai
Autorius: Night
Data: 2011-05-18 09:48:24
Pastebejimai geri, tik del kai kuriu jau pozdno - kai klausiau pries darant, niekas nepasidalino patirtimi...
Atsparas idesiu didesnes, tik gal prie centrinio statramscio. Ir is vosi - susuksiu lenteles, ir matysiu, ar
pagerejo situacija ar ne. Grindys - tegul linksta, kiek nori. Kazkaip galvojau, kad is po apacios bus
papildoma ventiliacija. O jei nepasiteisins - islupsiu ir supilsiu kokia skalda i vidu ir tiek ziniu. Bet siaip tai
cia klaida - sukti statramscius prie poliu butu buve gerokai paprasciau, pigiau, ir maziau poliu
greziojimo....