Tema: Re: Malkines karkasas (foto) + 2 klausimai
Autorius: dz
Data: 2011-05-17 21:49:44
1. Linkt stipriai neturetu, bet taip galejai ir keleta lentu ir daugiau, as
stoga visa istisai be tarpu uzgrebestavau, tai graziai atrodo is apacios
2. O tai malikes sono ir galu nekalsi lentom su tarpeliai? Jei kalsi tai jos
suris ta karkasa. Jei kalsi tai dek lentas maziausiai 3cm storio, ir galuose
reikia per viduru det dar desimtuka, kitaip malkos sesdamos stipriai ispus
galus, man ne ta desimtyka islenke per kokius 2-3cm....

--
www.rees.lt