Tema: Re: Malkines karkasas (foto) + 2 klausimai
Autorius: joo
Data: 2011-05-17 22:37:00
labai panasia staciausi, mano 3x5 m, tik stogas dvislaitis

1. siulyciau dar bent po viena i grebesta i tarpus idet. nuolydis mazas,
sniegas manau laikysis
2. jei lenteles kalsi vertikaliai arba horizontaliai, tai jauciu ne kazka
standesne konstrukcija bus. vietoj tu mazu atsparu siulyciau deti per visa
tarpa,  kad atsparos visrus gautusi panasiai kaip galuose

ir seip klausimai/pastebejimai
- kazkaip nesitiki kad tos grindys neissilankstys nuo malku. ir is viso, kam
malkinej medines grindys?
- as ir norejau deti apatinius horizontalius balkius, ale tevas sukritikavo
ir nedejau. verikalius balkius sukau tiesiai prie poliu - tiesa i polius
ibetonavau kampuoti, ne sriegta strypa

del sonu isputimo - reik tvarkingai malkas krauti, eiles gale reik deti
isilgai malkas kas antroj "eilutej", tai tada ne taip spaudzia malkines
sonus