Tema: Re: kur perkates dazymo irankius luboms ?
Autorius: bzik
Data: 2011-05-17 14:36:02
nezinau. Pagal pateiktas nuorodas, prie standartiniu ilgiu tai nepakliuna.
Kitas dalykas, kad dirbant didesniu voleliu sunkiau islaikyt tolygu volelio prispaudima. Dryzis gaunasi vien todel, kad paprastai krastas ties rankena spaudziasi daugiau ir is volelio krasto isspaudzia daza, kurio laiku nepastebejus lieka dryzis.