Tema: Re: kur perkates dazymo irankius luboms ?
Autorius: Donce
Data: 2011-05-17 14:11:17
nea, turiu lygias baltas lubas ir ties zidiniu pavalytas :) ty paplauti
dazai, tai tik nusisveist ta vieta prkatiskai, gal kiek praglaistyti (dar
mastau daryt tai ar ne) ,  nusisiurbti lubas, nusigruntuot ir dazyt :)
mastau apie sadolina, kad paimt ir vargo nematyt, o kaip man aiskina
expertai kad vivacolor ir tikurila vienas ir tas pats. kaina labai panasi
ju.

--
Donce