Tema: Re: kur perkates dazymo irankius luboms ?
Autorius: bzik
Data: 2011-05-17 14:08:59
Jei pavirsius gerai igeriantis, oro dregme maza, patalpos siltos, tai nuo dryziu gelbsti nebent greitas darbas arba igudziai :) Itakoja ir volelio faktura, bei dazu kiekis ant jo.
Su Tikkurilla luja 2 man sunkiai pavyko, bet gelbsti ju matiskumas ir patalpos apsviestumas. Paskutini karta daziau su sadolin bindo 7, tai rezultatu patenkintas, nors kazkada sienoms juos keikiau.
Buna ilgesnio dziuvimo dazai.

http://www.duliuksa.lt/harris.htm
http://www.vivacolor.lt/media/files/ANZA_07-LT.pdf