Tema: Re: Veja
Autorius: ozzy
Data: 2011-05-17 13:00:37
Man ir grazu nevisai lygus reljefas. Aisku akivaizdzias duobes ar tai
nuo buldozerio viksru likusias provazas tai isnaikinsiu.

Apie laistymo sistema tai nesamone, ten labai dregna durpinga vietove,
net vasara +30 ir daugiau kai visur sausra ten veshliai zalia..

As prie keturacio prisirisau medini dideli rasta, is esmes lyginimui o
pagrinde kad molio gabalus sutrupint. Koki pusvalandi pasikatalinau
po 18a tai vaizdas matomas :)