Tema: Re: Veja
Autorius: Gedas B
Data: 2011-05-17 12:12:12
A kodel reikia lygint vos ne kaip asfalta?
Ar negraziau naturalus nelygumai? As suprantu kaime lygina nes bulves sodinc
ar burokus bet mieste kam?
Mano kaimynai irgi prisiveza zemiu ir lygina lygina su balkiais sniurais...
Tada kur nors kampe susipila kalniuka ir apsodina puselemis (pries tai visus
tikrus medzius iskirto nes trukde zemes lyginti...), o vidury sklypo
issikasa baseina ir iskloja akmenukais...
Labai faina ir ypac kai pasisako kiek kainavo va tos pusys ir va tas
baseinas su specialia danga isklotas. ir tvora auksine...

"Arne"  wrote in message news:iqt7dr$vni$1@trimpas.omnitel.net...

Pirmiausia jei apie tai galvoji issivedzioji laistymo sistema.
Issigrebliuoji akmenis, grumstus.
Vezi geru zemiu ant virsaus gal kokius 5 cm, jei manai, kad esamos
netinkamos.
Issilygini sklypa su atveztomis zememis (gali naudoti ilga sunkesni
metalini vamzdi koki ar kazka panasaus, tampydamas posklypa isligai
skersai prisirises is galu virves), voluoji, dapili kur reikia zemiu,
islygini, vel uzvoluoji.
Tada su grebliuku supureni zemes pavirsiu ir barstai sekla su barstytuvu
viena karta skersai kita karta isilgai. Aisku kiekius ziuri pagal
rekomendacijas.
Sitam etape manau nepakenktu ir trasu pabarsyti.
Pergrebliuoji viska (Senukuose yra tam tinkamas specialus greblys melnos
spalvos kiek pamenu.
Uzvoluoji.
Tikiesi grazaus lietaus, silto oro.
Lauki, kol normaliai sudygs zolyte, tada iskart labai trumpai nepjauni,
palaipsniui per kelis kartus.

Na grubiai butu taip :)