Tema: Re: Veja
Autorius: robertas9 <robertas 9 @eta gmail .com>
Data: 2011-05-17 12:55:44
a va idomu, jei veja pilna visokiu zoliu, tai jau ragai, kentet arba is
naujo perdaryt?

"@runAsUser"  wrote in message news:iqteuf$bjn$1@trimpas.omnitel.net...

Kai vejapjoves ratukai strigines tuose "naturaliuose nelygumuose)" greitai
pasigailesi, kad tinkamai neislyginai :)
Ir taip karta-du per savaite iki rudens...
Visokios usnys ir kiaulpienes greitai atranda bet kokia duobute, o jau
paskui jas is ten sunkoka iskrapstyti.