Tema: Re: renkuosi siltnami
Autorius: Uredija
Data: 2011-04-19 15:37:32
Tai cia romanas. O ne pazintine, mokomoji literatura. Truksta tik poros
veikeju: geriecio viska darancio taip kaip parasyta ir blogiecio ardancio jo
siltnamius, na dar del idomumo kokia laistytoja ir jau visas meiles
trikampis :)))))
Idomiai skamba kai autorius raso knyga kuri turetu mokinti kaip ka daryti,
bet pradzioj paraso, kad negalima viskuo tiketi. :))))))))