Tema: Re: renkuosi siltnami
Autorius: Uredija
Data: 2011-04-18 10:45:11
Sveiki,

Man treciadienio vakare atveze is kauno surenkama metalini siltnami. Vakar
po pietu pradejau meistraut. Si vakara baigsiu jau surinkt. Is pradziu tai
toks slabnas atrode, bet paskui kai susitvirtino visai jau neblogai atrodo.
Ziuresiu kaip seksis plevele aptraukt. pirkau is "Siltnamiu centras".
Siltnamis vadinasi "dacia 2" 6x3.