Tema: Re: renkuosi siltnami
Autorius: Uredija
Data: 2011-04-18 11:02:27
As pirlau plevelini tai ten pleveles tvirtinimas kitos, o taip remas tas
pats galima ir polikarbonatus sukt. Taip arkinis. Nu rehnkant net stebejau
kad rusiskas siltnamis bet skyles visur sueina, nereikia nei nauju greziot,
nebuvo nei blogai isgreztu. Kai atveze supakuotas tas dalis tai tikrai
pagalvpojau, kad slabnas bus, bet sakau kau pradejau rinkt tai su kiekvienos
dalies prisukimu jis tvirteja. Aisku uz vieno kampo jo viso nepakelsi,
sulinks. Mokejau 990 Lt su pristatymu i vieta. 900lt siltnamis ir dar 3
sutvirtinimus papildomai po 30 Lt paemiau.
Ziuresim kas gausis kai plevele aptrauksiu. Bet zinokit prisiminiau
vaiikyste kai budavo pirkti tokie metaliniai konstruktoriai su varztukais.
Cia grynai tas pats :))))))))))))

"Gipsas" <Gipsas17@yahoo.com> wrote in message
> aa, cia tas arkinis, ane?
> kaip vizualiai atrodo, ar ne tapornai padarytas? siaip ten maciau su
> plastikiniais lakstais??
> kokia kaina?
> "Uredija" <info@rietmu.lt> wrote in message

>>> 2 turgui pomidorus valgysi 5 - 10metu jai nepirksi
>>> 3 tuos aliuminius su plastiku vagia