Tema: Re: muro darbu kainos
Autorius: Statybininks
Data: 2011-04-18 08:22:01
esminiai momentai:

1. keramika ir silikatas skiriasi svoriu, murininkai isgirde zodi silikatas
kazkiek + primeta
2. "Viena siena buvo nukreivinta" - tai paaiskina 60lt/m3; bet kokiu atveju
sutinku, kad tai nera didele problema, nes su tinku galima issilyginti.
3. statant nama desimtmeti ir turint laiko ilgai ieskoti darbininku, visada
pasitatysi pigiau, arba turi idealiai organizuoti darbus, kas dirbanciajam
yra gan sudetinga. o paties pamineti ikainiai tikrai geri - jei kokybe bus
tokia pat, tai isvis super