Tema: Re: muro darbu kainos
Autorius: Statybininks
Data: 2011-04-15 15:58:46
zinau, kad praejusiais metais plungej murijo uz 45lt/m3, bet toks
murininkas, kuriam as savo namo nepatikeciau muryt
80lt/m3 yra normali kaina, klausimas, ar geras murininkas? cia yra
svarbesnis klausimas nei +-10lt/m3 (mano nuomone) ir ar nera dar kokiu
pasleptu prisigalvotu dalyku (uz pagalbini, uz pastolius, duok jam dar
miesalka ir t.t.)