Tema: Re: muro darbu kainos
Autorius: Nitro
Data: 2011-04-16 21:34:39
po 5 metu ziurek jau ir apsigyvensi :)

"Vidas Makauskas"  wrote in message news:iocjv1$4u1$1@trimpas.omnitel.net...

> jei arko M24, cia yra nesveikai maza kaina, 50lt/m3 uz silikata (tas
> blokelis sveria kokia 20kg ir ne bet kas juos normaliai muryti gali) yra
> super

Man uzpraeita vasara Vilniuje murijo uz 60lt/m3. I kaina iejo pagalbinis,
pastoliai, pertvaros. Kubatura slaiciavom pagal vaztarasti - keraminiu
blokeliu kubai + pirkto skiedinio kubai. Viso sumokejau apie 3,500 uz nama,
Viena siena buvo nukreivinta, bet tinkuotojai si menesi ja islygino
idealiai. Tinkavo po 8lt/m2 ir tiek pat uz angokrasti. Sia savaite
atsiskaiciau 4,700 litu. Del glaistymo ir dazymo sutariau po 10 lt/m2 po
kaledu tuomet kai jie netures darbo ir jeigu netures darbo.