Tema: Re: del GKP du klausimai
Autorius: E=mc^2
Data: 2011-04-07 10:39:46
Ash stengiuosi bent jau viena karta nuglaistyt viska, nes paziurejus i
draugelio siena (glaistyta tik samariezu galvos ir siules), ypac saulutei
pasvietus, matosi ir netgi labai visi sujungimai ir galvos. Daryta
panaudojant visus reikalingus gruntus ir t.t.
P.S. neesu pedantas toks kaip Ostapas is auksciau esancio posto :)
--
E=mc^2

www.e-juvelyrika.lt
www.it-zona.lt