Tema: Re: del GKP du klausimai
Autorius: T:\)
Data: 2011-04-07 09:43:13
ir dar is savo mazos trumpos praktikos, ispradziu uzglaiscius sujungimus ir varztu galvas su tuo stipresniu glaistu, vistiek reikia dar karta perglaistyti siules ir varztus (kartas net kelis kartus), nes dziudamas glaistas kazkiek susitraukia ir matosi sujungimai. O glaistant paskutinius kartus man patogiau ir greiciau buvo jau su didele glaistykle braukti per visa plokste, nei atsirinkineti tik siules ar varztus. Beje, keik ten ir lieka tos neglaistytos plokstes kai uzglaistai sujungimus ir varstus. O iseiga glaisto minimali, dirbti patogu, dazant toliau pagrindas visur vienodas.

T:)